Metin2 Artık 2 Bayrak ! Ying ve Yang

WaSiLi

New member
12 Haz 2021
4
1
3
Senelerdir oynadığımız oyunun neredeyse hiçbir zaman sorgulamadığımız kısımı; bayraklar?

Kimisine göre: "Amaan ne gerek var kardeşim kırk yıllık sistemi değiştirmeye, aç olduğu gibi gitsin" gözüyle bakılan. Fakat oyunun sistemini en çok ilgilendiren, eşit dağılım sağlayan ve her sunucuda x bayraklarına olan yığılmayı önleyebilecek bir sistem "FİKRİ" ile karşınızdayım.

"Ying" ve "Yang" Nedir?
- Bkz. Buraları uzunuzadıya anlatıp sizleri sıkmayacağım dileyen Bkz. işaretinden inceleyip merakını giderebilir.

Bu sistem neden gelmeli? Amaçları neler?
-----------------------
-Metin2 gibi köklü bir oyunun günümüze kadar kopya bir şekilde gelmesiyle beraber, "MMORPG" tarifinden uzaklaştığı zamanlardayız.
İçinde bulunduğumuz zamanlarda gerek official Metin2 sunucuları gerekse Metin2PVP sunucuları bu yapıyı sadece işlerine geldiği yönleriyle ele alarak oyunu geliştirmemiş, aksine tökezlemeye götürmüştür. Yaptığımız bu sistemde oyun hayati bir değer kazanmasa bile oyunda ki dengeler ve o kuru hissiyatı ciddi derecede iyileştirmeyi hedefliyoruz.

Bu sistem nedir? Neler içeriyor? İşleyiş nasıl olacak?
-----------------------
-Genel olarak yazılabilecek en kült ifade "Artık bu oyun 2 bayrak ve bir orta alandan oluşacaktır" ifadesidir. -> Bu nasıl olacak?
Hedeflediğimiz sistemde Ying ve Yang ı birbirinden ayırıp kendi oyunumuza uyarlamaya çalışacağız.
Yeni bir harita tasarlanıp Ying ve Yang birbirleri arasında ki görünüş biçimlerini kaybetmeden birbirlerinden koparılacak! ve her ikiside birer ayrı bayrak oluşturulacaktır.
İlk bayrağımız beyaz bayrak Yin’dir rengi ve anlamından yola çıkılmış üzere, burada agresif slotlardan uzak, ferah görüntülü, cennet bahçesine benzeyen bir kısım oluşturulacak ve herhangi bir noktasından (köprü, yol, geçit, tünel) aracılığı ile ortak bir ticaret, sohbet alanına bağlanacak.
İkinci bayrağımız siyah bayrak Yang’dır rengi ve anlamından yola çıkılmış üzere burada daha agresif slotlar, kasvetli ve kara bir görüntü, lavlar ve alevlerin yükseldiği dağlık alanlar ve güçlü slot mobları bulunacaktır ve herhangi bir noktasından (köprü, yol, geçit, tünel) aracılığı ile ortak bir ticaret, sohbet alanına bağlanacak.

Her iki bayrakta tek map üzerinde bulunacak birbirleri arasında yüzük ile seyahat yapılmayacak!

Üçüncü alanımız ortada bulunan Yin ve Yang dan arınmış tek amacı (Çoğaltılabilir) Ticaret, sohbet ve oyunun buluşma noktasına aracılık yapacak (herhangi bir dizayn örn; Büyük bir yuvarlak alan içine kondurulmuş binalar, npcler) bir alan olmak.
Üçüncü alanımızın görevi ise Yin ve Yang ı birbirlerine bağlayıp köprü görevi görmek. Ve her iki bayrağı bir arada tutabilmek !

FİKİR ÜZERİNDE ÇALIŞIYOR KISA ZAMANDA DEVAMI GELECEK.
 
Son düzenleme:

SatoshiNakamotorola

New member
25 Tem 2021
4
0
1
Fikir güzel fakat belirsiz tarafları çok.
-Köylerin görünümü nasıl olacak ve eski köyler artık olmayacak mı?
-Haritalar yeniden mi tasarlanacak? Çünkü bu çok uzun bir süre gerektirir.
-İkinci köyler ne olacak?
-Beyaz bayrak olarak tarif edilen Yin köyü daha güzel tarif edilmiş herhangi bir oyuncu neden Yang köyünü tercih edecek?
 

TC

Direktör
Yönetici
10 Haz 2021
12
1
17
3
Fikir güzel fakat belirsiz tarafları çok.
-Köylerin görünümü nasıl olacak ve eski köyler artık olmayacak mı?
-Haritalar yeniden mi tasarlanacak? Çünkü bu çok uzun bir süre gerektirir.
-İkinci köyler ne olacak?
-Beyaz bayrak olarak tarif edilen Yin köyü daha güzel tarif edilmiş herhangi bir oyuncu neden Yang köyünü tercih edecek?

Daha cok, dark - light taraf.

Karanlik ve isik kralliklari gibi.
 

WaSiLi

New member
12 Haz 2021
4
1
3
Fikir güzel fakat belirsiz tarafları çok.
-Köylerin görünümü nasıl olacak ve eski köyler artık olmayacak mı?
-Haritalar yeniden mi tasarlanacak? Çünkü bu çok uzun bir süre gerektirir.
-İkinci köyler ne olacak?
-Beyaz bayrak olarak tarif edilen Yin köyü daha güzel tarif edilmiş herhangi bir oyuncu neden Yang köyünü tercih edecek?
Yorumun için teşekkür ederim, az da olsa bu fikirin tam bir fikir olmadığını, düşünme aşamasında olduğunu ve tartışmaya açık olduğunu belirtmeye gayret gösterdim.

Mesela sana 2 sorum var.

İkinci köyler ne olacak? yazmışsın :) Bunun sebebi nedir? ikinci köyler vazgeçilmez mi? veyahutta şuan ki sunucularda ikinci köy neden senin için vazgeçilmez bir yer alıyor?
 

SatoshiNakamotorola

New member
25 Tem 2021
4
0
1
Yorumun için teşekkür ederim, az da olsa bu fikirin tam bir fikir olmadığını, düşünme aşamasında olduğunu ve tartışmaya açık olduğunu belirtmeye gayret gösterdim.

Mesela sana 2 sorum var.

İkinci köyler ne olacak? yazmışsın :) Bunun sebebi nedir? ikinci köyler vazgeçilmez mi? veyahutta şuan ki sunucularda ikinci köy neden senin için vazgeçilmez bir yer alıyor?
Doğru bir soru sordun ben de teşekkür ederim. İkinci köylerin vazgeçilmez bir tarafı yok aslında şimdi düşündüm. Hatta yeni haritada ikinci köy slotlarına özel belli bir bölge olabilir.

Hatta o bölgeye özel karanlık bir ortam tasarlanabilir. Köy merkezinden uzaklaştıkça agresif ikinci köy slotlarının bulunduğu karanlık bir alana geçmek oyuna bir derinlik ve hoş bir atmosfer kazandırabilir.

Düşününce çok şey çıkıyor aslında ama gerçekleştirilmesi önemli.
 

TC

Direktör
Yönetici
10 Haz 2021
12
1
17
3
Doğru bir soru sordun ben de teşekkür ederim. İkinci köylerin vazgeçilmez bir tarafı yok aslında şimdi düşündüm. Hatta yeni haritada ikinci köy slotlarına özel belli bir bölge olabilir.

Hatta o bölgeye özel karanlık bir ortam tasarlanabilir. Köy merkezinden uzaklaştıkça agresif ikinci köy slotlarının bulunduğu karanlık bir alana geçmek oyuna bir derinlik ve hoş bir atmosfer kazandırabilir.

Düşününce çok şey çıkıyor aslında ama gerçekleştirilmesi önemli.
Bu konu gercekten cok hosuma gitti, bunun hakkinda uzerine cok detayli sekilde dusunecegim, fakat genel olarak cok pozitif bakiyorum cunku zaten TC de 2 krallik olacakti. Bunu gelecek guncelleme gunluklerinde sizlere soyleyecektim. 3 Krallik fikiri guzel fikir fakat oyuncularin krallikla alakali harita haricinde hic bir degisikligi yok. 2 Kralligi aktive edip kralliklara ozel bonuslar ve ozel mekanikler dusunuyorum.
 

ningamelih

New member
8 Ağu 2021
7
1
3
Yorumun için teşekkür ederim, az da olsa bu fikirin tam bir fikir olmadığını, düşünme aşamasında olduğunu ve tartışmaya açık olduğunu belirtmeye gayret gösterdim.

Mesela sana 2 sorum var.

İkinci köyler ne olacak? yazmışsın :) Bunun sebebi nedir? ikinci köyler vazgeçilmez mi? veyahutta şuan ki sunucularda ikinci köy neden senin için vazgeçilmez bir yer alıyor?
Ben arkadaşın demek istediği şeyi şöyle anladım ying tarafında . Yang kısmında agresif slotlar güçlü slotlardan bahsetmişsin ondan bahsetti galiba. Ying tarafında kasılması kolay olucak gibi duruyor. Yang tarafının bu zorluğunun bir değeri olucakmı? Sonuçta moblardan bahsediyoruz slot görevleri olucaksa 2 taraf içinde aynı slotları farklı zorlukta yapmanız gerekicek gibi. Sadece agresiflik durumu halledilebilir tabiki agresifleri daha güçlü olarak ayarlama yaptığınız zaman diğer tarafa göre bir artısı olucakmı? 6 ay kadar Desert Online oynadım harita anladığım kadarı ile aynı sistem olucak aşırı uzak olması durumu eziyet etmezse iyi olur(şehir içi ışınlanma yapabilirsiniz belki). Peki sadece başlangıç köyümü değişik olucak diğer bölgelerde 2 krallık oluşu adına değişik bir harita eklemeyi düşünüyor musunuz? Zindanlar nasıl olucak kat sistemi içeren catacomb tarzı bir harita fena olmazdı :D (hayalim :D) 100 katlı falan düşük lwinde girebileceği değişik bir sistem (tabiki zor olur biliyorum. sadece fikir. tabiki imkanız varsa ve isterseniz). Sabırla bekliyoruz açılışınızı. Tüm çalışanlara iyi çalışmalar...